26 de maio de 2011

ULE A VERÁN

M.M.

 Esperto coa serea do porto
os barcos chegan ao peirao
gotas de luz debuxan a habitación escura
na cociña paliquean mai e madriña
ule a café e torradas, chían as gaivotas...
Acubillada, imaxino o traxín no peirao
as caixas cheas de peixes de ollos saltóns xelatinosos
o sorriso desa muller rematando en gargallada co chisco de ollos daquel home
en breve comezará o cantador de números... 
Dun chimpo bótome da cama
estarrícome no balcón
xa o sol quenta as miñas fazulas
teño paz, teño ledicia, teño ilusión...
Comeza un día fermoso!


E AGORA TEÑO SAUDADES
DAQUELES ESTÍOS QUE NON VOLVERÁN
E TEÑO MEDO
DO ESTÍO QUE SEMELLA VIR...
E CHÍAN AS GAIVOTAS!

4 comentários:

Chousa da Alcandra disse...

Eu identifico o chío das gaivotas como se repetisen de xeito maquiavélico: PILAR-PILAR-PILAR-PILAR...

Se me chamase Pilar estaría acojonado (par varios motivos jajajaja).

[Ben sei que o comentario non vai ó xeito co teu magnífico despertar, pero...é o que saiu]

Un bico!

Bolboreteira disse...

Acabo de despertar preto do mar..transportachesme alí.
fermoso!
biquiños!

Paz Zeltia disse...

vaia espertar tan magnífico: a mamá, as torradas, o trafego fóra... e ese magnífico estado de ánimo!

felicitacións (polo texto tamén :-) transmite estupendamente)

Magdalena Malungo disse...

Qué saudades... de cando non había preocupacións e só pensabas en sentir e disfrutar!